Ondersteuning

Wij willen jou het shoppen op www.cecil-mode.be zo prettig mogelijk maken.
Hier vind je een paar handige tips:

Zo vind je de weg in de CECIL online shop.
Zo vind je alle informatie over een artikel.
Zo bestel je.
Zo registreer je jezelf.
Zo meld je je aan voor de newsletter.
Zo vind je artikelen met behelp van de zoekfunctie.
Zo wissel je een tegoedbon is.
Zo neem je contact op met het team van de CECIL online shop.
Zo vind je alle belangrijke informatie over betaling, levering of algemene voorwaarden.

Navigatie – Zo vind je de weg in de CECIL online shop.

Zoals bekend, leiden er meer wegen naar het doel - in dit geval naar jouw actuele mode. Wij hebben geprobeerd het voor jou zo eenvoudig mogelijk te maken, zodat je het artikel dat je wilt heel snel kunt vinden.

Thema-balk

De hoofdnavigatie leidt je doelgericht via themavelden naar top-actuele mode, gereduceerde sale-artikelen, speciale thema's of artikelen die bij voorkeur worden besteld.

Ga met de muis gewoon naar je favoriete thema. Vaak hebben wij dit dan nog eens onderverdeeld in assortimenten, zodat het overzichtelijk voor je blijft. Een menu ( een zogeheten layer) gaat open.

Met één klik op de titel van het thema of een begrip uit het assortiment (bijv. T-shirts) kom je direct naar het bijbehorende overzicht van de artikelen.

Er worden alleen assortimenten getoond waarvan ook echt artikelen op voorraad zijn. Om die reden kan het wel eens gebeuren dat je een bepaalde categorie opeens niet meer kunt vinden, die je bij je laatste bezoek nog wel zag (shorts zal je bijvoorbeeld in de winter niet tegenkomen).

Linker navigatiebalk

In het artikel-overzicht is de linker navigatiebalk je belangrijkste hulp. Daar vind je de assortimenten. Deze zijn meestal nog onderverdeeld in sub-categorieën. Zodra je hier via een muisklik een keuze maakt, zie je alleen nog maar de bijbehorende artikelen.

De actuele keuze heeft een gekleurde achtergrond zodat je altijd weet waar je bent. Bovendien laat een path-indicatie de actuele positie in ons assortiment zien.

Waardevolle helpmiddelen bij het shoppen: de filters

Waardevolle helpmiddelen bij het shoppen: de filters

Onder de assortiment-weergave vind je in de linker navigatiebalk zogeheten filters. Deze worden altijd passend bij het gekozen assortiment weergegeven: bij broeken zijn er natuurlijk andere filters dan bij blouses.

Ook hier geldt: zodra je bijvoorbeeld een maat selecteert, is dit direct van invloed op de weergave van de artikelkeuze. Combineer meerdere filters zoals maat en kleur, dan krijg je minder, maar wel precies bij jouw criteria passende artikelen te zien.

Er worden altijd alleen maar artikelen getoond, die wij ook echt aan jou kunnen leveren.

Om die reden kan het best voorkomen dat bij een gewenste combinatie van maat en kleur helaas geen artikelen (meer) beschikbaar zijn. Of de gewenste kleur is nou net geen trendkleur. Dan zijn de overeenkomstige filters niet actief en kunnen niet gebruikt worden.

Meer te weten komen over het gewenste artikel

Heb je een interessant artikel gevonden? Eén klik op de foto of op de artikelomschrijving brengt je meteen bij de informatie over het artikel

Naar de startpagina

Op welke pagina van de online-shop je je ook bevindt, met één klik op het CECIL-logo links bovenaan keer je weer terug op de startpagina.

Andere thema’s:

Zo vind je artikelen met behelp van de zoekfunctie.
Zo vind je alle informatie over een artikel.

Terug naar het overzicht van help-thema's

Zo vind je alle informatie over een artikel

Vind je een artikel uit het overzicht mooi? Fantastisch; nu hoef je alleen nog maar te klikken op de foto of de artikelomschrijving, en krijg je meteen alle informatie over het door jou gewenste artikel op de detail-pagina.

Hier zie je de maten en kleuren die beschikbaar zijn (als velden niet actief zijn betekent dat dat het artikel in die betreffende uitvoering momenteel niet op voorraad is). Je krijgt een uitgebreide beschrijving van het artikel en je kunt het artikel van meerdere kanten gedetailleerd bekijken.

Artikel zoom

Ga je met de cursor over de foto van het artikel, krijg je een vergroot fragment te zien. Met een klik op een kleine artikelfoto wordt een groter venster met dit artikel geopend. Zo krijg je een optimale indruk van de kwaliteit van onze modeartikelen. Kies een andere kleur, en je krijgt meteen de foto’s van het artikel in die andere kleur te zien.

In het winkelmandje leggen

Bevalt het artikel? Heb je kleur, maat en aantal gekozen? Dan klik je gewoon op "in het winkelmandje"

Nu verschijnt een layer als bevestiging. Beslis nu door te klikken op "naar de kassa" of je je aankoop wilt afronden of zou willen "doorgaan met shoppen".

Wij laten in principe alleen artikelen zien, die wij ook op voorraad hebben.
In een erg ongunstig geval zou het dus kunnen gebeuren dat een artikel dat je net nog hebt bekeken nu opeens niet meer is terug te vinden: dan zal een andere klant het laatste exemplaar in haar/zijn maat en kleur net voor je neus hebben weggekaapt. Jammer, maar je vindt beslist heel snel wat anders uit ons assortiment.

Andere thema’s:

Zo bestel je eenvoudig en gemakkelijk.

Terug naar het overzicht van help-thema's

Zo bestel je eenvoudig en gemakkelijk

Wij hebben de bestelprocedure heel eenvoudig en overzichtelijk gemaakt, zodat je jouw artikelen zo snel mogelijk in handen hebt. Een balk laat je zien welke stappen nodig zijn en wat ons nog aan gegevens ontbreekt om de bestelling naar jouw wensen uit te voeren.


Winkelmandje

Hierin zijn alle artikelen die je hebt gekozen opgesomd. Je kunt met één klik op het prullenmand-symbool één voor één artikelen weer wissen of het aantal veranderen via het invoerveld. Bovendien wordt alvast uitgerekend wat je artikelen bij elkaar kosten.

Heb je een tegoedbon-code gekregen? Hier in het winkelmandje kan je de code invoeren. Klik dan op „inwisselen“, zodat de code in werking treedt en het totaalbedrag opnieuw wordt berekend.

Klopt het allemaal? Dan gaat het met één klik op "naar de kassa" verder.

Adres

Waar mag de bestelling heen? Naar jouw thuis, naar kantoor of moet het pakket direct naar een andere persoon gaan?

Voer alsjeblieft eerst je eigen adres in (het factuuradres).

Mocht je al bij ons geregistreerd zijn, meld je dan aan via je klantenaccount - zo hoef je niet alles opnieuw in te vullen.

Let er alsjeblieft op dat alles goed geschreven is en controleer alle gegevens voor de zekerheid nog een keer. Let erop dat wij alleen binnen Nederland leveren

En dan gaat het "verder".

De bezorging vindt plaats via de UPS.

Wij leveren gratis vanaf een orderwaarde van meer dan 24 euro.

Helaas kunnen wij je het betalen niet besparen, maar we maken het je wel zo aangenaam mogelijk: kies tussen creditcard, PayPal of vooruitbetaling.

Afhankelijk van je keuze voer je de noodzakelijke gegevens in. Geen zorgen, de verbinding is veilig gecodeerd en gecertificeerd. Onbevoegden hebben geen toegang tot je gegevens.

Nu heb je alle gegevens ingevoerd. Controleer je bestelling nog even kort in onze samenvatting.

Samenvatting

Klopt het allemaal? Of wil je nog iets veranderen of corrigeren?
Neem alsjeblieft de tijd en controleer je bestelling nog een keer.
Heb je een klein foutje ontdekt? Via een klik op „terug“ kom je weer op de vorige pagina's en kan je je correctie uitvoeren.

Let er alsjeblieft op dat je met de bestelling ook onze Algemene Voorwaarden (AV) accepteert - het is de moeite waard om hiernaar te kijken door gewoon op de link te klikken.

Heel handig: als je een vinkje zet, bestel je meteen onze nieuwsbrief mee. Laat je informeren over actuele trends, aanbiedingen, kansspellen, afgeprijsde artikelen of acties bij verkopers bij jou in de buurt. Natuurlijk gaan wij uitermate zorgvuldig met jouw e-mailadres om en zullen we je geen spam toesturen. Beloofd.

Maar nu wordt het tijd om op "Bestelling verzenden" te klikken, zodat je bestelde kleding in no time bij je aankomt!

Orderbevestiging

Gelukt! Je bestelling werd geregistreerd en ging meteen naar ons magazijn om afgehandeld te worden. Deze orderbevestiging krijg je meteen ook nog per e-mail.

Als je het aankoopbedrag vooruit wilt betalen, noteer dan de bankgegevens voor je overboeking. Kleine tip: als je het bedrag meteen overmaakt, heb je je bestelling nog sneller in huis.

Nog niet geregistreerd?

Nog niet geregistreerd? Je hebt nu al alle persoonsgegevens ingevoerd. Er ontbreekt alleen nog een wachtwoord waarmee je voortaan gewoon kunt inloggen en in je account al je bestellingen kunt bekijken. Je hoeft nooit meer een adres in te voeren en je maakt voor jezelf shoppen bij www.cecil.nl nog gemakkelijker.
Daarom adviseren wij je om een account te openen.

Terug naar het overzicht van help-thema's

Zo registreer je jezelf

Registratie na bestelling

Om je te registreren of om een account aan te maken, klik je bovenaan op het menu op „Mijn CECIL“ en dan op "account aanmaken". Kies vervolgens een e-mailadres en een wachtwoord en vul indien mogelijk de andere gegevens in. Met het door jou opgegeven e-mailadres meld je je voortaan aan in onze online shop en kan je jouw bestellingen gemakkelijk opvragen.

Registrieren nach Bestellung

Met jouw bestelling heb je al alle persoonlijke informatie opgegeven. Nu ontbreekt alleen nog een wachtwoord, waarmee je voortaan al je bestellingen kunt bekijken. Je hoeft nooit meer een adres in te voeren en shoppen bij www.cecil.nl wordt nog prettiger voor je. Daarom adviseren wij je om een account te openen.

Terug naar het overzicht van hulp-thema's

Zo meld je je aan voor de newsletter

Heb je het veld "Nieuwsbrief" aan de zijkant boven gezien?

Heel handig: door je e-mailadres in te voeren en vervolgens op het pijltje te klikken, is onze nieuwsbrief heel simpel te bestellen. Zo blijf je altijd op de hoogte. Ongeveer twee keer per maand krijg je actuele trends, modetips, aanbiedingen, kansspelen, afgeprijsde artikelen of tips over acties bij verkopers bij jou in de buurt. Natuurlijk gaan wij uitermate zorgvuldig met je e-mailadres om.

Maar opgelet! Om er zeker van te zijn dat niemand misbruik maakt, sturen wij je eerst een e-mail. Zodra je op de bevestigingslink in de e-mail hebt geklikt, behoor je tot het selecte gezelschap van nieuwsbriefontvangers.

Terug naar het overzicht van help-thema's

Zo vind je artikelen met behelp van de zoekfunctie

Je hebt al een artikelnummer of artikelomschrijving uit de CECIL Store of uit jouw modewinkel? Of je weet precies wat je wilt? Dan toets je gewoon de gezochte term in het zoekveld in rechts bovenaan de pagina.

Je krijgt dan snel alles wat wij daarbij hebben gevonden in een overzicht. Heel eenvoudig, toch?

Andere thema’s:

Zo vind je de weg in de online shop.
Zo vind je alle informatie over een artikel.
Zo bestel je eenvoudig en gemakkelijk.

Terug naar het overzicht van help-thema's

Zo wissel je een tegoedbon is

Niets eenvoudiger dan dat. Zoek heel gewoon jouw artikelen uit en leg deze in het winkelmandje. Vervolgens klik je op het winkelmandje, zodat de inhoud hiervan getoond wordt. In dit venster kun je de tegoedbon-code invoeren. Klik dan op „inwisselen“, zodat die code in werking treedt en het totaalbedrag opnieuw wordt berekend.

Klopt het allemaal? Dan gaat het met één klik op "naar de kassa" verder.

Terug naar het overzicht van help-thema's

Zo neem je contact op met het team van de CECIL online shop

Onderaan iedere pagina vind je onder "Service & Hulp" de link "Contact", die je naar een formulier doorleidt. Vertel ons hier je probleem of vraag.

Geef daarbij alsjeblieft de reden op voor het contactverzoek om de behandeling of beantwoording te versnellen. Kies daarvoor uit een aantal thema's, opgesomd in het betreft-keuzeveld.

Wij zullen ons zo snel mogelijk, over het algemeen binnen 24 uur, bij je per e-mail melden. Beloofd.

Terug naar het overzicht van help-thema's

Zo vind je alle belangrijke informatie over betaling, levering of algemene voorwaarden

IOnderaan iedere pagina vind je onder "Service & Hulp" en "Bedrijf" talrijke links naar uitgebreide toelichtingen.

 Pagina printen 
Telefonisch bestellen
0800-10093
naar boven
d5uMmSd4gV1